درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین های اینترنت و آدرس shoorgashti.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

لینکهای غیر اخلاقی حذف می شوند





نويسندگان
بهترین ها و جدیدترین های اینترنت
در این وبلاگ با جدیدترین تصاویر و جدیدترین مطالب دنیای اینترنت در خدمت شما هستیم
جمعه 22 مهر 1390برچسب:, :: 21:56 ::  نويسنده : حسین       

امروز برای دوستان عزیز برنامه قفل ساز رایگان و البته ایرانی PS-27 را ارائه کرده اییم.ویژگی های بارز این نرم افزار عبارت است از:..
 

- سازگاری کامل با دات نت فرم ورک. - ارتقای امنیت قفل ( Anti ILDASM , NecroBit , Compress , Encryption و ... ) - امکان تعریف بینهایت سریال فعال سازی ( محدودیتی در استفاده از این قفل نیست ) - سازگاری کامل با ویندوز محبوب سون

دریافت فایل برنامه.(0.67 مگابایت)



جمعه 22 مهر 1390برچسب:, :: 8:19 ::  نويسنده : حسین       

نرم افزار BabyMaker 1.6 میتواند با استفاده از تکنیکهای پیشرفته هوش مصنوعی Artificial Intelligence و الگوریتمهای جدید در پردازش تصویر Image Processing پس از دریافت و تجزیه و تحلیل عکس پدر و مادر احتمالی چهره فرزند آنها را محاسبه نماید.
به کمک این نرم افزار میتوانید با استفاده از عکس خود و همسر احتمالیتان ، فرزند خود را در آینده مشاهده نمایید .
 

دریافت فایل برنامه.(19.81 مگابایت)



امروز اسکرين سيور فوق العاده زيبا و قشنگي را برايتان آماده کرده ايم که به کامپيوتر شما حال و هواي پاییز مي بخشد. مي توان به جرات گفت که اين اسکرين سيور با تمام اسکرين سيور هايي که تا به حال ديده ايد تفاوت هاي بسيار زيادي دارد زيرا با اجرا شدن آن انگار که شما در پشت پنجره ي يک رودخانه که سواحل آن پوشيده از برگ درختان است و در حال تماشاي

دریافت فایل برنامه.(22.51 مگابایت)



پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : حسین       

حذف اشیای درون تصاویر با Image Resize Guide 1.1 Final

با نرم افزار Image Resize Guide می توانید اشیاء درون تصویر را حذف نمایید بدون آنکه اثری از آن باقی بماند و یا کسی قادر به تشخیص آن باشد! حتما این سئوال برای شما پیش آمده که چگونه این امر امکان پذیر است، این نرم افزار با الگو برداری از حاشیه شیء مورد نظر جای آن را با ظرافت طوری می پوشاند که گویی آن شیء اصلا در آن محل وجود نداشته است. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت تغییر سایز تصاویر به آسانی و با چند کلیک اشاره نمود. 

 

Image Resize Guide حذف اشیای درون تصاویر با Image Resize Guide 1.1 Final

 



پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:, :: 15:34 ::  نويسنده : حسین       

حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 2.6

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

raya jadval حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 2.6

 



پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:, :: 13:43 ::  نويسنده : حسین       

تقویم دیجیتالی سال ۱۳۹۰

تقویم و سالنامه سال ۱۳۹۰ خورشیدی را برای شما کاربران سایت دانلودها در انداره ها و کیفیت های بالا به عنوان تصاویر پس زمینه یا والپیپر ویندوز با فرمت JPG و رزولویشن ۱۰۵۰×۱۶۸۰ آماده دانلود نموده ایم. برای هر ماه دو والپیپر طراحی شده است که شما بسته به سلیقه خود میتوانید از آنها استفاده کنید. از ویژگی های جالب این سالنامه می توان به دارا بودن مناسبت ها و تعطیلات رسمی اشاره نمود. امیدواریم این مجموعه که توسط یکی از کاربران سایت به نام ایلیاد موسوی طراحی شده است مورد پسند و توجه شما عزیزان قرار گیرد. تیم دانلودها پیشاپیش سال جدید را تبریک عرض نموده و سال خوبی را برای شما  عزیزان آرزومند است.

 

Taghvim 90 تقویم دیجیتالی سال 1390

 




20 دی 1389برچسب:, :: 23:11 ::  نويسنده : حسین       

قویترین نرم افزار فشرده ساز به نام WinRAR 4.00 Beta 4

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

 

WinRAR قویترین نرم افزار فشرده ساز به نام WinRAR 4.00 Beta 4

 




آکواریوم واقعی در سیستم شما به وسیله Dream Aquarium v1.234

با استفاده از Dream Aquarium می توانید یک آکواریوم زیبا و جذاب را به عنوان اسکرین سیور بر روی سیستم خود داشته باشید . در این نرم افزار سعی شده است که آرامش را از طریق دنیای زیر آب به کاربر منتقل کرده و تا حد امکان این تصور دز ذهن شما به وجود آید که با موجودات زنده و در واقع با یک آکواریوم زنده در یک فضای حقیقی روبرو هستید .

 

Dream Aquarium آکواریوم واقعی در سیستم شما به وسیله Dream Aquarium v1.234

 



ورود به سیستم به وسیله تشخیص چهره کاربر با Luxand Blink 2.3

Luxand Blink  نرم افزاری حرفه ای برای ورود با سیستم با تشخیص صورت کاربر. این نرم افزار با الگوهای پیچیده قادر به شناسایی چهره می باشد و شاید یکی از برترین نرم افزارهای کاربردی محسوب می شود. این نرم افزار به مانند قفلی است که جلوی ورود های بدون اجازه را به سیستم شما می گیرد.

 

Luxand Blink  ورود به سیستم به وسیله تشخیص چهره کاربر با Luxand Blink 2.3

 



20 دی 1389برچسب:, :: 21:27 ::  نويسنده : حسین       

آموزش زبان برای کودکان با Longman – New Grammar Time Series

New Grammar Time نام مرجعی گرامری می باشد که برای دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی آماده شده و دارای ۵ سطح متفاوت می باشد. سطح های پایین این کتاب به عنوان مثال سطح شماره ۲ ، پس از اینکه هر درس را به طور ساده و قابل فهم بیان می کند ، به تمریناتی برای کاربرد این گرامر ها به طور زبانی و در مکالمه می پردازد که به دانش آموزان اجازه می دهد تا بتوانند کاربرد زبان را در زندگی خود به نحو هرچه بهتر درک کنند. شما می توانید مجموعه ی این کتاب ها را به عنوان مرجع راهنما ، در هر سطحی که می باشید استفاده کنید. کتاب معلم که در این مجموعه موجود می باشد ، برای معلم های زبان انگلیسی بسیار کاربرد دارد و به آن ها می آموزد تا چگونه مفاهیم موجود در این کتاب را به دانش آموزان منتقل کنند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

grammer time آموزش زبان برای کودکان با Longman   New Grammar Time Series

 



دانلود نقشه جاوا شهر مدینه منوره


Madineh.jpg
داشتن نقشه هر شهر برای یک تازه وارد یا حتی یک شهروند ساکن بسیار مهم است.بر همین اساس نقشه جاوا شهر مدینه منوره را برای دانلود اماده کرده ایم.این نقشه بر روی کلیه گوشی ها قابل نصب میباشد و دارای رزولوشن 320*240 میباشد.با نصب این نرم افزار  تمام نیاز های شما در حد یک نقشه معمولی بر آورد میشود.هم اکنون این نرم افزار (نقشه) را از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت کنید...

Download  دانلود   



5 آذر 1389برچسب:نقشه تهران , جاوا , :: 17:41 ::  نويسنده : حسین       

نقشه جاوا شهر بزرگ تهران

Tehran_Map.jpg
داشتن نقشه هر شهر برای یک تازه وارد یا حتی یک شهروند ساکن بسیار مهم است.بر همین اساس نقشه جاوا شهر بزرگ تهران را برای دانلود اماده کرده ایم.این نقشه بر روی کلیه گوشی ها قابل نصب میباشد و دارای رزولوشن 320*240 میباشد.با نصب این نرم افزار  تمام نیاز های شما در حد یک نقشه معمولی بر آورد میشود.هم اکنون این نرم افزار (نقشه) را از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت کنید..

Download  دانلود



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد